wäh, jag är mätt, och trött. fys på idrotten, jisses, jag är otränad. har även fått mail av monika min tränare och jobbar även på östgöta ridsports förbundet att vi ska till bosön med östgöta teamet 28 feb-1 mars. såntdär är ju bara pinsamt, haha! tur att alice & jag ska och gymma imorgon iallafall.
var på john bauer gymnasiet igår med. kände mig först jävligt bortkommen då det var fem stycken som satt och väntade. den enda personalen som var där för att välkomna stog och pratade med två it-killar. sen fick jag och några andra ha en liten lektion om muskler och skelettet. plus att jag fick ännu en jb stiftpenna, höhöhö, dom är asbra:D
nuuuu ska jag kila till stallet, hörs ikväll!

2 kommentarer:

Hahahah, aldrig att de va jobbigt Alex. Fysen var ju slapp :O

4 februari 2009 kl. 21:44  

hahahha käften, den var hemsk:O och ja, jag säger ju att jag är otränad... hehe

5 februari 2009 kl. 17:05  

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida