i'm far away from everything we knew

dehär känns bra, nu har jag varit på kvartsamtal (eller utvecklingssamtal som det så fint nu kallas) och blivit klar med hemkunskapsredovisningen. jag känner mig alltid lite stolt när jag fått gjort något klart snabbt och välskrivet. nu ska jag börja kolla på "lathund - olika typer av texter" inför det nationella provet i svenska a imorgon, får se hur det går! jag håller tummarna jävligt hårt för att man får ha musik på. jag hittar inga bra argument på varför man inte skulle. man vet ju inte vad dom ska fråga om och det hjälper ju inte direkt att lyssna på musik för att få reda på ord. skillnad om det var ett franska prov eller liknande, då skulle man ju kanske kunnat spela in sig själv läsandes de franska texterna. aja, det löser sig!

och jag längtar inte till torsdag, då har vi den långa svenska c skrivningen på 160 minuter direkt på morgonen! jisses,

annars i veckan händer det inte mycket utöver det. alice och jag ska gymma imorgon innan skolan och efter skolan blir det stallet. tess ska motioneras lite i ridhuset är tänkt.

och i minst en månad har jag gått och nördat backyard babies, så sjukt grymt bra musik! även texterna är bra, vilket som ger ett stort fett plus! om allt går som planerat (som det detta gång ska.....) blir det att se dem live i västerås 11/3 kl 21.00. jag är redan otroligt pepp! och tanken av dregen, hehheheehehehe,
måste nog erkänna att jag blivit riktigt fascinerad(och ja, jag var tvungen att slå upp dedär ordet. "sc" är faktiskt ingen vanlig stavning!) av honom. konstigt nog finner jag denne gubbe(?) riktigt snygg med, trots att han till och med är äldre än min egna mor! men vem skulle säga nej till honom? inte en enda,
älskar varenda låt på deras nya album döpt efter gruppens namn, har även fastnat för "i love to roll", "payback" och "brand new hate" från gamla albumet "making enemies is good".
ha det bra,

2 kommentarer:

jag skulle säga nej till hnm (: skabb bara.. :D

4 februari 2009 kl. 21:50  

hahaha nej, :D han är ju het!

5 februari 2009 kl. 17:03  

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida