it could be me


åh jisses, dehär väcker minnen. smsbloggade ju som fan i florida när vi var där i mars 2008, gud så jag saknar det. idag var min häst helt sär, iallafall i stallgången, totalt otålig och allmänt störande. mycket bättre när jag väl satt på som tur var. vart jävligt stressigt sen, var tvungen att hjälpa mamma som skulle till sharpman på sadelutprovning till thea. eller ja, dom ska vidga bommen och fylla i såntdär i sadeln. ska dit imorgon igen, hämta sadeljäveln med thea på släp för att kolla så att allt funkar. och vad irriterande att det inte går att göra sånadär "hopp" ner till nästa rad(A) gör lite blanksteg här... och ajfan, det gör jag inte igen:-o kramp i tummen. fan. och jag känner mig så konstig. på något konstigt humör. vill helst bara skriva ner varenda tanke jag har, vilket som är rätt många. jag funderar och filosoferar på tok för mycket känns det som. samtidigt som jag känner mig tom. meningslös. jag menar, vafan ska det bli av mig. känner mig som en utomjording, så, annorlunda på något sätt, fast ändå så lik. bara ge mig något jävla facit över alla val jag ska göra i livet, jag väljer ju bara fel annars.

3 kommentarer:

hörredu, är du utomjordin så är fan jag också det :o haha shit, så det är alltså där felet med mej är :D jag är utomjordning, ballt då! :D

18 februari 2009 kl. 19:47  

jag kan ju förfan inte ens stava till UTOMJORDING.. ^^

18 februari 2009 kl. 19:48  

ja precis, vi är utomjordingarna från vadstena:D

18 februari 2009 kl. 22:21  

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida