so leave now, cause im gonna stay

vilken bra uppdatering här känner jag! meeenmen, ingen som dör av det!
egentligen hatar jag satt säga så, får typ världens bilder på folk som kommer in här och avlider, hahaha...
jag tror jag är den enda som går igång på musik. alice var här i helgen och kopplade in ipoden via dvd-spelaren och satte på sourround ljudet och efter en lång stunds letande kom "nomadic" och ja, jag flippade ut totalt och hoppade runt som någon, ja? heeeeh, alice satt i soffan och jag vrålade om vartannat "ÅÅÅÅÅÅH, ALICE, KOOOOLLA! :D" och så visade jag upp nya graciösa baletthopp eller snurra-runt-tills-man-ramlar-in-i-tvn-och-efter-det-in-soffan.

min dag idag har varit hur bra som helst. efter ett 25 minuters långt samtal med kajsa igår kväll om backyard babies konserten kunde inte jag somna på två timmar utan låg vaken med klaröppna ögon och tänkte. men iallafall, lagom övertrött och med sjukt bra musik i öronen påvägen till skolan vandrade jag dit med ett smile och sen var det asbra. fick tillbaka franskaproven som inte gick alls bra men alexandra var fortfarande på hyffsat strålande humör. ja, det är lustigt vad bara musik och planering kan göra en människa galen.

satan dont you worry, i still owe you one

2 kommentarer:

du gjorde makeover på mej också, måste varit det som gjorde dej mest glad (:

23 februari 2009 kl. 23:26  

hahaha ja gudja! :D ska publicera bilderna tänkte jag, men måste ju ta en "före" bild först!

24 februari 2009 kl. 16:36  

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida