musicmusicmusic

det finns dagar då man känner sig hur glad som helst, allt känns positivt och allt flyter på väldigt bra. men så finns det dagar då man känner för att ta en pistol och skjuta sig själv med i huvudet. eller bomba skolan eller varför inte hela landet? eller ah, kanske bara jag(A) men iallafall, de dagarna behöver man tycka jävligt synd om sig själv och förutom att vräka i sig ben&jerrys så kan man lyssna på muuuuusik! sånhär lite emo musik, eller helt enkelt lite "jag mår skit"musik, gärna som är lite lugnare också. jag vet att jag lagt ut liknande förut men tänkte ge en liten update hääär,! så slänger ut några sköna exempel från min så kallade "deppspellista" på itunes,!

abandon - backyard babies
dying - hole crawling - linkin park (live självklart)
back on the juice again - backyard babies
stranger things have happened - foo fighters
would - alice in chains
given up - linkin park (live även där, såklart lixom)
use somebody - kings of leon
console - lars eriksson
plush (acoustic) - stone temple pilots
everlong - foo fighters (liiiiiive)
where did you sleep last night - nirvana (livelivelive)
sober - pink
boredom - lars eriksson
something in the way - nirvana(live)
from the inside - linkin park(sjukt live)
dumb - nirvana (live, fan vad jobbigt det blev att kommentera det varje gång..)
the little things give you away - linkin park (ja, live)
let's go - lars eriksson
och ja, som ni märker äre inte bara typiska "depplåtar" utan även andra som jag tycker om att lyssna på vid såna tillfällen.

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida