past

100 inlägg, det ni,!

har egentligen ingenting att säga. kollade igenom massa gamla bilder så tänkte ladda upp lite hästbilder, (A) stå ut!

jag hyrde sommarhäst hos emmy när jag var kanske 10? här var lilla sällskapshästen kim som följde med. han var min kelgris under den veckan, (A) haha

hampus, älskade hampus. första cr i tollstad, rätt omusklad men han var jätteduktig.
ridläger hos mariette sommaren -05, jag fick ögonen totalt för fälttävlan

bus och jag i somras, banträning i tollstad

åh,min favoritbild på bus, och om man blir sugen på terräng då. wääääähähähäh, kan inte all jävla snö bara smälta bort, solen lysa non-stop och så ska det vara drygt 20 grader i luften. inte ett moln ska finnas på himlen. allt ska vara asbra, sen efteråt ska bus få massa hö (tro mig, hon uppskattar det mer än färskt gräs tror jag nästan,!) och mamma & jag sitter på "lilla" ostbiten nere vid transporten och fikar på mormors bullar och ramlösa. häh, jatack? ge mig sommar för i helveteeeeeeee

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida