happy days

heeeeeeeeeeeeeello:D nu vare ett tag sen! efter mycket tjat så kommer ett litet inlägg. dagen har gått i ett. vid åtta väckte mamma mig, sedan vid 10 var vi @ kajsas place med alice & lisa och vi red i rismarken i 3 timmar! efter lilla ritten fick vi grillad korv ute i det underbara vädret. mamma kom och hämtade bus&mig så fixade vi i stallet. sedan till tollstad och fixade iordning två stockar innan fälttävlanstävlingen som är nästa helg. vi var hemma runt 18.00. jisses.

tänkte iallafall lägga ut lite bilder!

hela gänget. tess huvud, kajsa i blått, alice längst bort och lisa närmst
tess & cavos vart nästan lite in love tror jag
basic skvätte som fan, jag ler som en idiot, :)
basic skvätte fortfarande, jag med en dock rätt avvatkande stil och tess som blundar, haha
tess & jag, hon ville inte dra fram öronen så hon fick lite hjälp
imorgon blir det nog lite jogg på banan, sedan på söndag äre terrängträning för pernilla bjuhr i kinda och på måndag är det programuppridning och hoppning för lilja med östergöta teamet tror jag. sedan nästa helg drar det äntligen igång i mantorp. KUL!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida