dan före dan före dan före doppare dan

JULLOV NU! äntligen!
jävla fittbetyg. vad sur man blir, när en lärare sagt "gör du dehär och dehär så har du MVG", oooch självklart gör man det, men får man en höjning? klart som fan man inte får. eller om "forsätter du bara såhär så har du ett MVG", men inte där heller får man dedär jävla "M":et framför.
i och för sig, tangenten M sitter ju faktiskt en liten bit olägligt, långt ner och så. mina körda lärare kanske bara har lite svårt att hitta dit? så måste det vara. nej men fyfan, jag ska verkligen ta ett snack med många så kallade lärare...
aja, vi slutade lite innan tio. så jävla härligt. drog in till mamma runt två och fikade och så vidare, :) sedan fixade vi i stallet, sen lite myskväll hemma. tacos & sen glodde vi på världens bästa "pineapple express". så jävla min humor(A) till och med mamma garvade halft ihjäl sig så ah, lyckad kväll.
imorse var jag uppe tidigt som fan, red och sen jobba 11-18, fyfan. men pengar in my plånbok, shalala
tomorrow blir det linköping, handla julklappar, nanana jag är ute i god tid i know! sen kommer malin, tess kilopraktor typ, sedan ska alice & jag till häloshuset och gymma. den late fan har "inte mått så bra" så det har inte blivit något på aslänge känns det som. bättring!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida