last christmas, nananaaa

jävlar, höll på att hoppa ur stolen, äre redan den 22:a? jisses, jag trodde att det var typ den 20 eller något, hahaha. bra alexandra, :)
alla julklappar är iallafall fixade! härligt, och julgodis gjorde jag igår med. lika jävla misslyckade varje år. eller iallafall knäcken. fyfan, men jag tror jag råkar ta samma recept påre som förra året, knäcken blir aldrig sådär seg! den stelnar fan inte, men om man ska se det från den positiva sidan, alla kommer ha kvar sina tänder efter jul! hääääh
idag blir det att fixa mer ischoklad. gjorde en lite mörkare igår, så idag blir det typ först häller man hälften med mörk choklad i formen, sen låter det stelna och sedan häller i vanlig blockchoklad i. blir nog asbra, och sen imorgon måste jag komma på och göra någon god efterrätt till julafton också, jisses, inga lätta beslut där!
vilken julmänniska jag är, sitter även och lyssnar på julmusik från typ 80-talet, men ack så mysigt! men okej, ärligt talat skulle jag hellre befinna mig på en strand långt, långt här ifrån. men man får ju försöka göra det bästa av situationen!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida