i'm just another soul for sale


SOMMAR TACK!
vadstena är just nu täckt utav is. is på hela jävla gatorna. det är ett rent under att jag kan stå och gå på de två ben jag har. tack gud!
idag har jag longerat bus med gummisnodd. hon funkar verkligen inte med inspänningstyglar. malin (kilopraktorn) ville att hon skulle ha något sådant eftersom hon annars springer med huvudet i taket eller krullar ihop halsen till en kanelbulle ungefär, och blir så spänd i korset.
och jag orkar inte riktigt fokusera på att skriva något seriöst här nu för min mage håller på att avlida av hunger och jag känner doften av maaaaat ner ifrån köket...
men ska försöka uppdatera lite mer imorgon eller mest troligt på onsdag. ska hjälpa mamma till monikaträning. hennes häst går inte att lastas ensam, sär! (A)
ha det bra,

och slänger in en svinbra låttext pretender - foo fighters
i'm just another soul for sale, oh well
the page is out of print
we are not permanent, we're temporary, temporary
same old story
what if i say i'm not like the others
what if i say i'm not just another one of your plays
you're the pretender
what if i say that i'll never surrender

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida