given to fly

yes, klockan är snart halv elva, tror jag? eller om hon är halv tolv, eller halv tio? ae jag vettifan, vintertid, sommartid, spelar roll? men iallafall, jag sov till åtta! vad händer? så tidigt gick jag ju endå inte och la mig. men aja, mer tid till annat!
idag blir det att ta det lite lugnt till fyra, då ska jag till gamla kondis och jobba. eftersom det inte finns någon plats jag kan få, vilket som egentligen är bäst för mig. vill inte binda mig till fasta dagar, utan bättre att hoppa in lite när som. hinner inte med att jobba två-tre dagar i veckan. men iallafall, så måste jag lära mig att städa där med, iiiiinte min starka sida nej, men pengar känns som ett stort yes please!
igår var det första gången på hur många veckor som helst bus & jag hoppade. magnus som har hästar mitt emot vårt stall hade massa stockar, och han fixade dit två stycken i den ena hagen. en mini och en på kanske 90 cm, lite lagom, vet ju inte hur bra underlaget är så. men hon tyckte det var jättekul, ingen tvekan alls.
men dessvärre är mammas häst thea halt, men bitte, veterinären, kommer ut på onsdag, får hoppas det löser sig.
nu ska jag göra iordning mig, ha en bra dag!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida