walk away

satt uppe till efter tolv igår kväll och jobbade på mitt TFM (tid för måluppfyllerse). jag skriver självklart om kurt cobain - på engelska, så det tar lite tid. det bli nog asbra men har hur mycket som helst kvar. jag skriver ju inte bara fakta utan även egna funderingar och sånt, så ah, det lär ta tid! får se när jag orkar göra lite mer, plus att jag måste plugga in dendär jävla kemin också, usch!
har varit i linköping hela dagen med alice, har varit jättekul. jag köpte en scarf från monki, ett par svarta jeans från carlings, balsam från tony&guy och en ögonskuggsborste.
vi träffade även joss & sara på pendeln, så vi fyra satt och snackade, det var ett bra tag sen! asroligt att få träffa dom efter 100 år typ.

assuddig bild men man ser färgerna och så på scarfen... (A) haha

imorgon bär det av till göteborg och liseberg! jag ska få upp alice till uppsvinget eller vafan det heter, jag gör vad som krävs, mohaha. hon ska åka den!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida