nothing but a lie,

aja, imorse var jag hos tandläkaren, ovanligt, eller hur! fick iallafall ta bort min feta överbetts grej, det tackar vi hemskt mycket för! rätt segt idag, långa lektioner i skolan, kasst väder, usch!
vad äre med dehär vädret egentligen? damn, som om det inte regnat tillräckligt i sommar, ta mig här ifrån typ, och jag påverkas rätt rejält av det med har jag tänkt på. äre regn och allmänt grått har jag ännu svårare att se på saker från den positiva sidan, fy före här!

och vafan äre med idoldeltagarna? eller tjejerna, har inte hunnit se killarna. låtvalen, så gott som alla gör sånadär pisstråkiga låtar som dom ska försöka sjunga med lite känsla och allt känns sjukt falskt och tråkigt. men hon alice är asgrym, ringde till och med och röstade(A) mohaha

oooch nu äre bestämt, jag behåller moppen. alice och jag ska få privatlektioner eller vafan man säger av johan, alice syssling och vi känner honom lite. så på måndag kväll ska vi dit två timmar, sen måndagen efter det vare något prov och uppkörning, hjälp!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida