tjugoandra oktober

justdet, glömde säga att jag satte dit en såndär besöksräknare eller vad man säger söndags. när det inte finns någon besöksstatistik på blogger.com så gör jag en egen. finns ju bara en antal "profilvisningar" men då räknas det ju bara de som klickat på "visa profil" och vem gör det? haha, lite kul att se hur många som är inne bara.
annars då. tredje dagen på praon. helt okej idag med, fortfarande dåligt med folk bara. men de får väl lön på fredag så många kanske inte har råd att fika upp de sista slantarna, vad vet jag? :) haha, men det är helt okej. där emot känner jag i fötterna och benen, vad jobbigt det är att stå upp hela dagen! kontorsjobb kanske är något för mig trots allt? (A)
sen idag har jag döpt om min häst, eller iallafall gett henne ett smeknamn. jag menar, flippan, hon heter ju butterfly flip, och okej. rätt logiskt endå, meeen iris då. hon heter ju bamburs impressive sparkle, inte fan står jag och ropar det? nej, utan iris. och tess heter ju enbart tess. SÅ, därför är hennes nya smeknamn - bitchen! kan det bli mer passande? :) äh, nej!

och fyfan, idag vart det att säga adjö till alice som åker till new york imorgon. fy! 10 jävla dagar. men om vi ska vara lite positiva så måste jag säga att jag hoppas att hon shoppar ihjäl sig och inte krashar med planet:)

men nu ska jag hoppa in i duschen sen titta på tv, hare bäst!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida