ohyes, you name it

jag försöker samla mina vilda tankar som är överallt och fokusera på vad det är jag behöver och vad jag vill ha nu när vi åker til stockholm. jag gör ännu en lista, såhär långt har jag kommit:

jag behöver
* jeans - svarta
* stickat - tröjor, längre, grå? brunt?
* tjockare tights
* andra skor (converse är tyvärr inte speciellt varma)
* långärmad enkel tröja
* hårinpackning - wellas frisörserie ska vara bra, inte en aning om priset bara, haha
* serum för topparna
* toning
* fuktighetskräm

jag vill ha
* spray tanning (borde egentligen ligga under "behöver", men i annat syfte)
* andra ögonskuggor, bla rosa/bruna färgade
* body butter från the body shop
* hårband
* brun skinnjacka
* skjorta
* yttligare ett par jeans
* vårdande "mascara"
* hål i öronen
* massa doftljus och rökelser osv
heeeeeeh, en del som jag bara kom på nu(A) fan, men aja, jag kommer nog inte hitta en tiondel så!

och gaaaad, bara ge mig kläderna?
och speciellt dendär marc jacobs klänningen,

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida