klockan är över halv elva och jag är trött som ett as, men vet ni, det behöver jag inte oroa mig över för vi är lediga ändå till måndag nu! så jävla skönt,! behövs. imorgon blir det att jobba på mitt bildprojekt i reklam. gör en typ blommig tapeter och en ballerina framför som har samma mönster som tapeten, och sen står det "FIT IN" med snirkliga bokstäver, det ska alltså bli en tapetreklam, att det ska finnas tapeter för alla typ. illa jag vet, men fick inga bra idéer(A)
sen på fredag ska jag dra med mig alice till läkaren. mamma ville att jag skulle kolla upp, jag får typ som en jävligt kraftigt tryck över bröstet när jag springer, men inte när jag rider. sen att jag får håll hur lätt som helst, vet ingen annan som får håll så mycket som jag, vilket som inte är så normalt. oooch sist men inte minst så äre en punkt i ryggen/nacken till höger där jag får skitont ibland, det typ isar som fan, iiinte heller normalt. men iallafall, efter vi varit där ska vi dra ner till hälsohuset och gymma, vet inte om lille felix ville försöka hänga på vårt tempo också(lycka till kan man ju säga...(A)), sen lite senare ska vi åka in till linköping och vem vet vad som händer där.
ha det så bra!


älskar hans version av en av världens finaste låtar, lyssna bara!
underneath the bridge,
the tarp has sprung a leak
and the animals i trapped,
all become my pets
and i'm living off of grass,
and the drippings from the ceiling
it's okay to eat fish,
'cause they don't have any feelings
something in the way
mmm...

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida