weeeekend

nuuuu är jag hemma igen, ceasarsallad till både lunch och middag båda dagarna är lite uttjatande, men så sjukt gott! och det har varit jättekul! :)

kom dit på eftermiddagen igår, ut på stan rätt snabbt. vandrade runt på drottninggatan, det är så mysigt där! lite väl mycket folk kanske, men aja. hittade då en svart stickad kofta & världens mysigaste tofflor med såndär fårpäls eller vad man säger(A) mamma och per hittade skor iallafall, och per köper ju svindyra skor som ser helt identiska ut, måste vara väldigt kul och omväxlande. men det verkar som män i den åldern köper så, aja!
gick till hotellet vid sex ungefär, sen vid åtta käkade vi på en amerikansk resturang, käkade ceasarsallad, IMH asså! ooch och och, dom spelade även en 'hole' låt! jag trodde jag var så gott som den enda i sverige som lyssnade på deras musik, haha. men såna småsaker gör mig på så bra humör, så jag var skinande glad hela kvällen! haha
idag kom vi ut på stan vid elva, gick in på gallerian. där var hon som var med i idol förrförra året tror jag, hon cissi som var gay som det blev sånt snack om. hon och någon kille med rosa hår stod och spelade "guitarr hero" i mitten av allt. men väl där inne hittade jag lite smått mer, hårgrej, armband osv. seeen skulle jag ta en snabbtitt i "the body shop" och shalala, kört. vem kan komma ut ur den affären tomhänt lixom? så när jag såg såntdär cocos body butter som jag trånat efter i år och dagar så skrek min torra hud "JAAAAAAAA" plus en hårinpackning följde med, wops, där flög 400 kr iväg, på bara hudceller!

mohahaha, smarta alexandra då! fan vad ful, men ni måste ju bara erkänna att jag ser överraskande bright ut! :D

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida