where did you sleep last night

dehär blir ett rätt varierat inlägg, så bli inte förvånade om jag helt plötsligt byter ämne,!
var hos läkaren idag då vid 10.00, skriver inte så noga, men fick iallafall testa mitt EKG, hade massa typ klisterlappar över hela kroppen med sladdar som ledde till någon dataliknande grej, kollade hjärtat i think, men det såg fint ut som tur var. tog såntdär blodtryck eller vad det heter, när man har som en "kudde" runt armen som dom typ "blåser" upp och så. seeen kollade hon massa andra saker och sen det vidriga blodprovet, usch, det är hemskt!
efter det drog alice och jag till hälsohuset och gymmade i över en timme, jobbigt som fan, men så skönt efteråt! drog hem, fixade lunch (sallad faktiskt, duktigt va?) och gjorde iordning oss osv,
framme i linköping vid 16.45, alice hittade ett par jeans, vi fikade och tog det allmänt lugnt. sen bestämde vi oss för bio, "pineapple express". perfekt spårad alice & alex film om man säger så, herregud, vi satt och asgarvade hela tiden typ (A)asskön film när man är på rätt humör - om man inte blir iofs, drog sen till sofias lägenhet till dom och var där ett tag:) trevligt! sen fick vi skjuss av lisas pappa hem, treeeevlig dag!

och jag har funderat, som vanligt, massor. och jag har kommit på att jag kan bli filosof? lixom, sitta och tänka, tänka och tänka och ibland skriva ner dom. fyfan vad smart, det måste ju vara det ultimata "jobbet".
och så slänger vi in en av världens finaste låtar, framförd av världens bästa
Where did you sleep last night - Nirvana

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida