something in the way

nu har jag faktiskt inte varit inne på två dagar, eller ah, med denhär dagen då. rätt stolt faktiskt! (A) haha, idag har jag pluggat mest och sen stallet. red i ridhuset idag, hon var asmjuk och sen jättepigg på hinder. sjukt skönt att vi är igång nu.
och fyfan, jag älskar musik. jag älskar musiktexter, jag älskar att bara tare så lugnt man bara kan och verkligen lyssna på musik. men att sjunga eller spela, det är en ren jävla katastrof. nu på musiken ska alla framföra en låt, och samtidigt spela till den. jag kan ju vafan inte hålla iordning på fingrarna på gitarren när jag håller tyst? jisses, så ah, jag ska försöka hitta en bra låt som jag kan. kollade ju upp "dumb" med nirvana för några veckor sedan, men herregud, mina fingrar hängde ju med till noll! fyfan, och den låten är ju verkligen inte snabb. jag behöver en lätt och bra låt, usch! funderar på "lake of fire", the meat puppets låt som nirvana spelar på "MTV unplugged in new york" eller "something in the way" och jag som inte ens kan sjunga, DÖD åt dehär!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida