dancing days

har haft en asslapp vecka, temavecka. kollat filmer om gymnasier och sånt, sen hade vi bokens dag och shit, men många tankar har vandrat runt i huvudet. har kommit fram till att jag kanske skulle passa som:
* jurist
* fastighetsmäklare
* åklagare - stå och vara kristisk hela dagarna, som gjort för mig?

imorgon är det friidrottsdag på kungsvalla, får se om mitt ben pallar det. men har tänkt vara med i längdhopp, kula, kast, 100m och häck om det finns. jag ger mig fan inte på höjdhopp iår igen tror jag inte, blir ju bara så jävla besviken på mig själv. så bättre att strunta i det, får se om jag kör något mer, har knappt varit med och tränat friidrotten nu eftersom mitt lår har strejkat men det ska lösa sig endå!
efter det blir det cykla ut till stallet och rida ut en sväng med elin vid halv fyra. sen på lördag ska bus få laserbehandling -äntligen! och sen ska jag dra till linköping och shoppa med en saknad emmy:) härligt!

dehär blev "anti-inlägg", känner mig inte sådär üüüüüüber positiv men jag ska skärpa mig! ska fixa iordning i rummet snabbt för städerskan kommer imorgon, sen göra iordning mig SEN gå och lägga mig och läsa min älskade bok och sova, ha det bra!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida