put your records on,

yes, nu har jag också joinat förskylningsklubben vilket som jag inte alls är stolt över. min hals känns som någon har slipat med sandpapper i, snorig, fryser som faaan och känner mig allmänt besvärlig i kroppen, usch! och jag och alice som babblat om vi som rör på oss mycket och så inte blir sjuka alls ofta, lär dig hålla tyst ibland alexandra,
och nu har jag klagat färdigt!
jag gick hem efter första lektionen idag, det gick inte. så det var bara att dra hem så har typ bara slappat idag. har följt med mamma på hennes monikaträning eftersom hon inte hade någon annan lasthjälp. nu ska jag glo på idol och heroes bara, :) men damn, jag saknar gamla jurryn!
tror inte det blir något linköping för min del imorgon faktiskt, men jag ska sluta tycka synd om mig själv nu och göra något vettigt(A)

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida