where the river goes

ohfyfan, min kropp är helt seg efter igår, glömde strecha efter friidrottsdagen. det gick rätt bra och mitt ben höll! började med kula, gick väl sådär, sämre än jag hoppats på, under 8 m. sen spjut, som gick skit! haha, usch, det är verkligen inte min grej! efter det var det lunch, jag, alice, kajsa, lisa & sofia drog upp till östenssons och käkade där. sen körde jag längd, första hoppet blev 3,97, oh jag hade bestämt mig att jag skulle hoppa över minst 4 m, så jag hoppade på, men det gick inte alls. efter det körde jag, alice, lisa & lisa stafett, vi kom trea, men bäst av tjejlagen iallafall. sen vare några som startat igång längdhoppet igen, och det första hoppet jag gjorde vart 4,00 m! sen körde jag några mer hopp och slutligen hamnade jag på 4,45, för en gångs skull vart jag nöjd:) haha,
men fyfan, som sagt, det känns i kroppen idag!

malin har varit och känt igenom bus idag med, hon hade lite grejer vid en muskel ovanför korset och något vid en muskel i halsen på höger sida, men malin strechade henne och lasrade ovanför korset. nu ska hon vila två dagar, joggas på tisdag sen är hon fit for fight till annelie träningen på onsdag! sen ska hon komma tillbaka om tre veckor och checka allt igen:) så skönt att ha henne, så man kan få en redogörelse om hur det är med hästen och så. en slags trygghet faktiskt.

nu ska jag bara ta det lugnt, plugga lite till och med kanske, usch! sen imorgon blir det linköping med emmy, kul!


litenliten alexandra "hoppar längdhopp"

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida