monday sucks!

snacka om olika sidor av alexandra idag. dagen började med att jag inte hittade mina jävla nycklar och allt vart plötsligt sjukt stressigt. så fick ta extra nyckeln till huset och gå utan skåpsnyckel (den är inte funnen än kan jag tillägga), men det löste sig rätt bra. ska leta som tusan ikväll nu, annars blir det väl bara att köpa ännu en ny skåpsnyckel...

men nu precis har mamma och jag varit och hämtat mitt paket på OKQ8 som kom idag, och jag anade var det var, min YSL maskara! fuck vad glad man kan bli över en sån sak, (A) jag vet.
skickade efter den från strawberrynet.com . inte nog med att det var fri frakt (paketet var endå skickat från hong kong!) så fick man en foundation på köpet! och paketet var fäst med en rosa rosett och maskaran var inslaget. värsta gulligt!
sen vill jag ha 15 september nu! magnus betnérs program "i ditt ansikte" börjar då på femman. han var med i "vakna med the voice" imorse på tv och fyfan, han är ju så sjukt grym! men iallafall, han åker till dom ställen han drivit om. som tex aftonbladet, då åker han dit och kör stand up för dom, haha! det ska bli askul att se,
ikväll blir det bara att plugga. måste göra klart mitt guatemala arbete, plugga kemi och läsa en bok vi läser i svenskan, wiho!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida