its just getting harder,

ska försöka att inte göra dehär till en "deppblogg" men jag har inte riktigt kunnat släppa en tanke idag. inatt drömde jag en konstig dröm då pappa och jag satt i en båt men jag försökte hela tiden dra mig ur. men han höll kvar.
jag är inte riktigt den som brukar tyda drömmer eller vad man säger, men jag har inte kunnat släppa tanken. har han försökt men jag ignorerar? jag tror knappast det, det är ju inte precis som att han ringer och kollar hur jag mår, om jag ens lever. får se om han hör av sig nu snart till min födelsedag om 19 dagar eller något. och det är fan det jag längtar till mest, få se om pappa hör av sig. hur töntigt det än låter så känns det som det. aja,

tävlingen igår då, dressyren gick asbra, 66%, bästa vi fått. det var även den 5:e bästa dressyren av alla så det var kul, men hoppningen gick inte lika bra, ett stopp och en rivning. vet inte vad som hände, antingen tyckte hon att det var halt (allt gick på gräs) eller så var det jag som gjorde något. men det kändes inte som jag gjorde något, men ska inte skylla allt på busan så. sen terrängen gick asbra, nollade tiden och på hinder. det var en rätt svår bana och stackars lisa åkte av men skadade sig inte som tur var. men vi slutade på 59 straff pga dendär jävla hoppningen.. men kom femma av sju placerade och 29 starter tror jag det var, så det var kul! det var också sista fälttävlan för iår, bara ligga i till våren!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida