all summer long


regn, regn, regn. detta jävla regn. det gör ingen nytta precis över mig? det kan väl kanske få regna över gärden och så, men inte över mig tack, och solen verkar ha dränkts bland molnen. min sommar, vart försvann den egentligen? och snart börjar skolhelvetet igen också, jag blir ju på dåligt humör så fort jag tänker på det. bara tanken av att sitta i ett skabbigt klassrum med en tråkig bok man förväntas läsa, förstå och komma ihåg av gör mig sugen på ett skott i hvudet.

men det är nio dagar kvar, bäst att bara slappa och njuta av dom nu. i regnet. kolla på filmer med en iris i knät med en påse godis och ramlösa, mys!


har precis laddat ner kid rocks album "rock and roll jesus", det är riktigt bra musik asså, och låten "all summer long" är den skönaste låten jag hört på länge, älskar soundet. såndär musik man blir på bra humör av, i like it,

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida