fell on black days

har inte uppdaterat hur det gick i lördags och söndags kom jag på. men i dressyren gick det inte alls bra. det vart hur stressigt som helst så hann bara rida fram i 20 min, så hon var spänd eftersom jag var stressad plus att jag tror att hon hade träningsverk efter träningen för monika dagen innan. men hon var jättehoppglad och pigg efter dressyren, men lyckades få ett pet. vet inte varför, vi kom inte konstigt eller så, men aja. sen på söndagen gick det asbra. vi fick upp ett asbra tempo och allt flöt på jättebra! så vi lyckades rida 13 s för fort! men gick endå nolla så det var askul, men slutade 9:a av 8 placerade, som vanligt! men aja, det vart vinst för laget iallafall, kul! :)




ao, då har ännu en skolvecka gått. fan vad segt det är, jag längtar till helgen varenda dag, men nu äntligen äre fredag! men denhär helgen går åt att fixa iordning allt i gamla stallet. måste mocka ur, tvätta boxarna och måla. rensa allt i foderboxen och städa där, städa undan allt i sadelkammaren och städa där och fixa iordning allt staket osv. så det lär ju ta sin lilla tid, wiho..
men nya stallet funkar jättebra, allt går mycket smidigare känns det som.

har laddat ner soundgardens album "superunknown" som verkar rätt okej. börjar tröttna lite på min musik eftersom jag aldrig orkar ladda hem nytt osv. men nu är alla pearl jams album på g med också, ska försöka hitta lite nytt, dehär är ju musik från början av 90-talet, men det känns som den musiken känns mest.
har påbörjat ett arbete på TFM (Tid För Måluppsättning, så sjukt töntigt namn,) om antideppresivitet och droger och sånt, jag vet inte varför men jag tycker sånt är så sjukt intressant. som tex när "celebrity rehab" eller vare hette gick på 5:an satt jag ju bänkad varje kväll och glodde på det. så ah, det arbetet lär bli askul att göra!
men nae, nu måste jag ner och jobba på mitt geografi arbete om guatemala, verkar som ett astrevligt land, verkligen!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida