don't want it all,

god morgon,
blev rätt sent igår, närmare sagt, halv fem. jag var tvungen att se OS. det var terrängen från lag & individuella fälttävlans OS. men jag orkade inte se längre än så, var typ lite halvt medvetslös vid det laget, men tror mamma har spelat in det så kan kolla på det senare.
vad händer idag då?
när mamma kommer hem ska vi åka till det nya stallet och prata med dom. komma överens när vi ska flytta dom och allt sånt, blir kul! sen ska jag väl rida bus också. vart ingen direkt superseriös ridning igår eftersom regnet vräkte ner så var tvungen att gå in i ridhuset. och där är inte underlaget speciellt bra så joggade henne bara.
och nu när jag ändå är inne i hästpratet så måste jag bara tillägga att vi har fått ihop ett asbra lag till lag DM nu i mantorp 23-24/8. askul,

och jag har blivit förälskad, seriööööööst, vilken jävla väska, lite drygt 7000 kr,!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida