and look the other way

per har kollat på min dator utan resultat, så han ska ringa och fråga imorgon. usch för datorer ibland också. och jag vettifan hur det blir med alla bilder och sånt? musik, filmer - allt. får hoppas det löser sig. har ju hur mycket som helst där.
red ut bus och hoppade lite idag. gick asbra, körde lite hinder i en 8:a ungefär. sen riskerade jag livet och hoppade mammas häst thea. och det gick med rätt bra, hon är heeelt annorlunda mot tess. thea är typ rätt lång, lite grövre men duktig på hinder. tess är ju mer känslig, tunn, otroligt lättsvängd och kontrollerad så. med thea kände man sig lite som en vante där uppe, men ska nog hoppa henne lite nu framöver eftersom mamma har blivit för feg.
just det, idag har jag med varit så duktig så jag har städat mitt rum! tro det eller ej,!
imorgon tror jag joss och jag skulle hitta på något på kvällen, blir mys. var ett tag sen nu,
oooch bara för jag känner mig lite halvdepp över min fucking dator så slänger vi in lite skön gammal music från 1991, i liiiike it,
pearl jam - even flow

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida