go back,

sitter nere på mamma och pers dator. min dator fick vara på inatt för några filmer tog sån attans tid att ladda hem så ah, den fick stå på. men sen imorse hade det varit något strömavbrott så den hade ju lagt av. sen när jag skulle sätta på den igen så kommer det upp att det saknas något? lixom innan man ens kan logga in och det kvittar vad man gör så händer inget. helt jävla cp, får be per kolla på den imorgon när han kommer hem.
idag har jag mest bara segat runt hemma, det jag är bäst på alltså. och sen eftersom det var lite deprimerande med datorn(A) så har jag bakat massa med. plus att jag såg på något sjukt tvprogram om äckligt smala kändisar så kändes det inte helt fel att baka, haha
men är nog bäst att dra sig här ifrån snart, mamma håller på att laga mat så vi ska se på OS, det vi spelade in från terrängen från fälttävlan. myys, :)

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida