break

wie, nu börjar vi komma någon stans med min dator, per håller på med den nu så kan kanske vara inne på nätet redan ikväll men kan inte spara filer och såna saker än.
var och red intervaller på tess på stubben igår, gick asbra, 5x3-4 min, nu börjar vi komma någon stans! och efter att ha sett fälttävlans OS och mark todds perfekta fältsits så måste jag börja stå upp bättre och stå helt stilla och låta hästen under göra jobbet lixom. men usch vad jobbigt det är! men ändå har jag inte fått någon träningsvärk som tur är!
efter stallet igår tog jag en snabbdusch, packade iordning grejerna och sen åkte ut till joss. vi gjorde inte speciellt mycket. låg och såg på film i hennes säng, vi såg "click" och fyfan, jag har redan sett den men fyyyyfan vad jag tjöt, USCH! jag är så sjukt blödig och tårarna bara spruta ut när hans pappa hade dött.
sen imorse fick jag sällskap hemåt av joss för hon skulle ner och jobba. väl hemma var städerskan där, snacka om lyx, komma hem och där står allt och skiner typ. sedan efter en liten stund kom alice på cykel. glodde typ på tv och var nere på stan ett tag.
nu ska mamma och jag bara käka och kolla på någon film tror jag, per är på herrmiddag med hela gubbgänget.

& 2 helvetes jävla fjuttiga dagar kvar...

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida