blah blah blah

ligger i sängen och har precis gjort iordning mig. det krävs enormt mycket kraft för att orka borsta tänderna och få bort jävla sminket och allt meeeen när man gjort det känner man sig väldigt nöjd! och ja, det tycker jag att man ska, haha
jag har haft en väldigt skön dag idag, nationella direkt på morgonen till lunch, och efter lunch idrott och sedan slutade vi, häääh, så borde varje fredag vara! i vanliga fall har vi ju basgrupp, so, svenska & matte på förmiddagen så ja. föredrar sitta med några papper och käka godis och dricka redbull lixom. men hur det gick med sjävla proven behöver vi kanske inte gå in på nej, :)
i helgen vet jag inte vad som händer. ska nog dra med mig någon in till linköping, jag måste ha nya jeans, typ bara ett par jag använder nu, fan för jeans... men jag får helt enkelt sluta vara så kräsen
och nu har jag äntligen flyttat på iris som tagit hela täcket och fått min jävla högerfot att sluta krampa,! så ska glo lite på tv och sedan försöka sova. sov så gott alla människor (och djur och ja, allt. utom typ förskylningsbaciller och sånt tjoffs, höh) hörs imorgon,

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida