you lose

fyfan vad fet jag känner mig. gjorde amerikanska pannkakor till lunch och jag kommer nog snart se ut som en tvättäkta amerikan efter dehär, wähä

blev rätt sent igår, ovanligt va? jo men visst alexandra. närmare sagt efter två. jag fastnade vid youtube och word. jag vet inte varför, fick något sug om att skriva lite texter. vet inte riktigt vad för texter det blir av dom, inte fan är det dikter, haha. aja, jag bara måste skriva ut ibland. lite självterapi lixom, alltid trevligt.
och vafan händer idag, inte ett skit? har tänkt teckna en del på mitt bildprojekt som skulle varit inne förra terminen... det är så jävla svårt,! tecknar av denhär bilden(och självklart är det kurt cobain).
jag vet inte men jag bara älskar den. kan sitta och glo på den hur länge som helst, haha. fick till fattar ni hur svårt det är när bilden är så mörk? håller på med handen nu, vilket jag har gjort dom senaste 10 gångerna. fått till blodådrorna rätt bra, men det är väl det enda? men det svåraste är nog hålen i byxorna, fyfan, jag bävar för att komma dit. hjälp?

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida