you make it easy man, easy

fuck, varför kom godispåsen och hoppade på mig för, jag var ju precis lagom mätt men nu är det allt annat än lagom!
imorse, närmare sagt efter ÅTTA (en LÖRDAGSmorgon) fick jag ett sms av min kära vännina alice andersson som befinner sig i sälen denna helg. hon skrev att familjen var på g till backen. okej, tack alice, :) jag ville att du skulle höra av dig meeeeen kanske inte vid den tiden? men hon ska få igen, hääääääh, vänta du bara din lille skit, maha
kunde somna om jävligt bra iallafall och vaknade vid halv tolv någon gång. huset var tomt på människor (utom jag själv då) och hundar som är väligt uppskattat ibland. och jag lyckades idag bränna FYRA mackor på raken. jag lovar, det var heeelt sannslöst! jag vet inte vad jag gjorde! mamma kom hem någon gång och pratade och jag glömde den i och ja... brandvarnaren gick igång med, härligt ljud äre. speciellt när man är hyffsat nyvaken.
när per kom hem kunde han iallafall rosta en macka åt mig. jag vart dock inte nöjd med resultatet. ljus som fan. det är inget gott alls. en rostad macka ska ha färg! men inte kolsvart...
mamma hade lyckats lova sofia att hjälpa till på hennes hoppträning så jag fick åka upp till stallet och fixa allt där så kom hon och vi red när det var klart. mamma red i rismarken och bus & jag behövde en rejäl galoppträning så körde en sjuk intensiv intervallträning runt fälten. tess var helt löddrig när vi kom tillbaka, haha
sedan vid åtta kom emmy med familj på besök. mycket uppskattat. såg finalen på melodifestivalen. samma sak varje år. varför vinner aldrig de låtar jag hejar på? :O jävla sverige... HEAT var ju mycket bättre än dendär läskiga operakärringen, hennes ögon alltså. jag vart fan livrädd, förlåt men ja. henne vill man inte bli osams med tror jag inte.
nej, först ska jag njuta av byb - shut the fuck up och bli lite sådär skönt dryg ocg sedan ta tag i mitt liv och göra mig iordning inför natten. sov så gott,!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida