paaaaaaaayback time

mamma väckte mig vid sju, låg och segade i över en halv timme men kom tillslut upp. var som en liten hinderbana att komma upp, fanny låg under täcket så jag låg intryckt mot väggen med iris på mig, haha

alice var så seg och sen blev det lite missförstånd så hann inte gymma. blir att göra iordning sig lite längre och dra runt, sjukt skönt faktiskt! vaknade till och med upp med asbra humör kan jag glädja kära folket i min omgivning med.
kan bero på att det är IMORGON vi åker:D jag är något så grymt pepp, ska sluta tjata om det men det är typ det enda som rör sig i mitt huvud, mahaha. baby, jag vet, du är så jävla avundsjuk, nananana
jag vart kär i denhär bilden med, häh
och nu fick jag riktigt bråttom här, struttat runt som en jävla idiot med riktigt jävla bra musik ur datorn, fuck vilket kick jag får av det, :D
fick bli att dra på sig en sjukt skrynklig tröja med, men wtf, skit samma, den är iallafall nytvättad, (A) ahaha, ha en asbra dag!

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida