yeeees, vad har hänt i helgen? alice var hos mig i fredags, vi & lisa var och glodde på hockey. fick höra att HCW (vadstena) skulle krossa LHC, jag tyckte att det blev åt helvete. de flög som plockepin och ja, jag skulle nog tacklas bättre än domdär fjuttiga de försökte sig på! jag lovar, :)
drog vidare imorse till norrsten och hoppade med sofia. gick asbra, hon var helt sjukt pigg och verkligen "tog tag" i hindrena. känns mycket bättre inför hoppträningen på torsdag som blir den första på hur länge som helst. seeeen äre markarbete för monika med på tisdag, blir intressant.
och jag har glädjen att meddela att kajsa & alexandra kl 16.14 på onsdag sitter på ett tåg i mjölby påväg till VÄSTERÅS för att se BACKYARD BABIES! och ooooom någon är pepp,! som in i helvete kan jag bara säga! övernattar där på hotell och sedan vid åtta tar vi tåget hem igen. fyfan vad det ska bli kul! och det är så härligt att ha något sånthär att se fram emot, allt känns mer positivt när man har konserten att längta till.
nu ska jag försöka att sova, godnatt

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida