min så sjukt älskade djävul,


yes, nu har jag och mamma skickat in en intresseanmälan för lag SM i sommar. så nu blir det att åka och kvala i slutet av mars, sedan blir första fälttävlan antingen 18-19 april i mantorp på hemmabana eller i kinda som är lite senare. tror faktiskt på kinda, har inte ens börjat på dressyrprogrammet så känns lite väääl tidigt eftersom det har strulat så mycket i vinter. men vi är äntligen påväg uppåt! var på första hoppträninen i torsdags efter västerås (jag var aspigg påre, verkligen, haha) och det gick asbra. körde dock väligt lugn men snart fan, då jävlar.

det som skrämmer mig mest är att jag börjar bli lång för henne nu. jag måste nog sälja henne efter sommaren. jag förstår inte hur fan det ska gå. tess är så speciell och det tog ett år för mig att verkligen lära känna henne ordentligt och nu har vi kommit så nära. det känns som att för varje dag som går tycker jag om henne mer och mer. det är ju min lilla älskling...
jag kan inte tänka mig någon annan på henne? nej fy, nu fick jag såndär klump i halsen. nu fokuserar vi på nutiden! drar till stallet snart och tänkte börja på dressyrprogrammet, wähähä vad tråkigt. får se hur detta går....

0 kommentarer:

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida