fuck off and die, nanananaa

jag märkte för någon vecka sedan innan vårt matteprov att jag, lisa & alice använder oss av lite olika "pluggningsteknik"
(och nej, jag orkade inte vända på bilderna)



min mattebok, för dom som inte redan listat ut. lite byb inspererat och även väldigt väldigt aggressivt med texten "FUCK OFF AND DIE!" och ett överstruket mattetal.




lisas mattebok. texten "JAG ÄR BÄST" med ett stort "R" brevid. en positiv lite över egoistisk text.


alice. hon valde att avguda mig istället. "ALEX" med flera pennor tillsammans med hjärtan och stjärnor.
behöver jag ens säga vem det gick bäst för? jävla lisa....

1 kommentarer:

haha du är för skön du :)

men en sak, det där matteprovet gick åt helvete.. skulle kunna tänka mej att mitt mvg rök..

11 mars 2009 kl. 00:12  

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida